Poznaj jakie funkcje zyskasz kupując licencję HubSpot Marketing Professional w licencjach HubSpot Sales Starter
HubSpot Sales w wersji Strater daje organizacjom wiele korzyści, umożliwiając start w uporządkowany proces marketingu i sprzedaży. Jego największym ograniczeniem jest brak automatyzacji procesów oraz zaawansowanego raportowania.
Firmy, aby przejść na automatyzację procesu sprzedaży, powinny zakupić licencje HubSpot Sales Pro. Koszty te mogą być jednak znaczne.
Co zrobić w sytuacji kiedy chcemy podnieść automatyzację działań ale zrobić mniejszy krok i wykonać to mniejszym kosztem, jednocześnie wdrażając Marketing Hub Pro?
Odpowiedź jest jedna – zakupić licencję Sales Starter oraz HubSpot Marketing Hub Pro i zautomatyzować procesy związane z pracą zespołu marketingu i sprzedaży.
Licencja Marketing Hub Pro kosztuje od 800 $ przy płatnościach miesięcznych i daje:
Zespołom Marketingu
- Automatyczny scoring leadów – do 5 scoringów – można robić scoring marketingowy (zaangażowanie w treści) i np. sprzedażowy (zaangażowanie w transakcje)
- Automatyczne przypisywanie leadów do sprzedaży w wyniku ich ocieplania
- Automatyzację zarządzania dowolnymi danymi, zmiany dowolnych pól
- Automatyczną komunikację mail, sms z zespołem sprzedaży kiedy mamy spełnione określone warunki działań.
- Produkty – możliwość dodania produktów oraz segmentacji klientów po tym z jakich produktów korzystają
- Dostęp do systemu raportów, pozwalającego na tworzenie dowolnych raportów i dodatkowych dashboardów
Zespołom Sprzedaży
- Automatyzację pracy na kontaktach, automatyczne zmiany danych na kontaktach
- Automatyzację pracy na transakcjach, zakładanie transakcji, przesuwanie transakcji w DEAL PIPELINE
- Cele – wyznaczenie celów dla członków zespołu sprzedaży i kontrola celów wielkości sprzedaży
- Podział raportowania na zespoły sprzedażowe
- Kalkulacja danych na transakcjach – np. automatyczne obliczenie marży – do 5 takich kalkulacji
- Produkty – możliwość dodania produktów i raportowania sprzedaży po produktach, możliwość dodawania produktów do Quotes (ofert)
- Ustawienie widoków danych na transakcjach – pracownik ma dostosowany do siebie interfejs
- Dostęp do systemu raportów, pozwalającego na tworzenie dowolnych raportów i dodatkowych dashboardów (do 100 własnych raportów)
- Target Account – targetowanie firm wspierające strategię ABM (account based marketing)
Dodatkowo poza wsparciem działań sprzedażowych licencja HubSpot Marketing PRO, dostarczy zespołowi marketingu nowe możliwości w zakresie poniższych działań:
- Automatyzację procesów ocieplania leadów i kontaktu z leadami
- Raportowanie atrybucji pozyskiwanych kontaktów znamy co wpływa na pozyskaniu kontaktu – możemy raportować cały lejek marketingowy
- Szczegółowe raporty działań reklamowych, social media, SEO i ścieżek konwersji
- Social Media – oszczędność czasu na planowaniu i analizowaniu działań Social Media
- CTA – poprzez szybkie dodanie do artykułów blogowych CTA i skierowanie na treści do pobrania (np. landing page z ebookiem) możemy łatwo zmienić stronę w generację leadów
- Smart Content – automatyczne dostosowanie treści maili, CTA do etapu klienta w procesie sprzedaży – klient który jest pierwszy raz na stronie widzi inne CTA, niż ten który rozmawia z zespołem sprzedaży.
- Formularze kontaktowe – dodatkowa funkcja nie zbierania danych jak są już w CRM np. jak mamy telefon to nie prosimy o jego podanie, tylko zbieramy nazwę firmy
- 1000 list segmentacyjnych a nie 25 jak w starter – pozwalające na dokładną segmentację całej bazy kontaktów.
- Więcej niż 2 konta reklamowe podpięte pod HubSpot oraz możliwość dodania konwersji z HubSpot do konta reklamowego
- Podpięcie wielu subdomen do analityki internetowej w HubSpot (wersja starter ma tylko jedną subdomenę do celów landing page)
- Multilanguage content – łatwe dostosowywanie Landing Page pod wiele języków