Zarządzanie użytkownikami w HubSpot

Dowiedz się jak ustawić dostępy użytkowników w HubSpot

Użytkownicy HubSpot z uprawnieniami Dodaj i edytuj użytkowników mogą dostosowywać uprawnienia dla nowych i istniejących użytkowników na Twoim koncie HubSpot.

Dowiedz się, jak uzyskać dostęp do ustawienia Użytkownicy i zespoły , aby zaktualizować uprawnienia użytkowników . Użytkownicy będą musieli wylogować się z konta i zalogować się ponownie, zanim aktualizacje ich uprawnień zaczną obowiązywać.

Inne poziomy dostępu, które można dostosować, obejmują ograniczenie dostępu do edycji właściwości do określonych użytkowników  i przypisanie dostępu do zawartości określonym użytkownikom .

CRM

Na karcie CRM ustaw uprawnienia do obiektów i narzędzi CRM.

Aby zarządzać uprawnieniami użytkowników do skrzynki odbiorczej rozmów, przejrzyj dokumentację dotyczącą tworzenia skrzynki odbiorczej rozmów .

Dostęp do obiektu

Dostosuj rekordy obiektów, które użytkownik może przeglądać, edytować lub komunikować się z nimi. Można wybrać jedną z następujących uprawnień dla kontaktów i firm , promocje , bilety i ustom obiektów :

    • Do wyboru są następujące opcje Wszystko , zespołu tylko i Owned tylko .
    • Wybierając opcję Tylko zespół lub Tylko posiadane , zaznacz pole wyboru Nieprzypisane, aby umożliwić użytkownikowi wyświetlanie nieprzypisanych kontaktów i firm.
    • Użytkownicy z uprawnieniami do przeglądania tylko posiadane uprawnienia będą widzieć tylko swoje kontakty na stronie głównej kontaktów oraz w narzędziu list ( tylko Centrum marketingu ). Widok: kliknij menu rozwijane, aby kontrolować zestaw kontaktów, firm i zadań, które użytkownik może wyświetlać.
  • Edytuj: kliknij menu rozwijane, aby kontrolować zestaw kontaktów, firm i zadań, które użytkownik może edytować i usuwać.
    • Dostępne są następujące opcje Wszystko zespołu tylko Owned tylko i None .
    • Wybierając opcję Tylko zespół lub Tylko posiadane , zaznacz pole wyboru Nieprzypisane, aby umożliwić użytkownikowi wyświetlanie nieprzypisanych kontaktów i firm.
  • Komunikuj się: kliknij menu rozwijane, aby kontrolować zestaw kontaktów i firm, z którymi użytkownik może wysyłać e-maile, dzwonić lub planować spotkanie.
    • Dostępne są następujące opcje Wszystko , zespołu tylko , Owned tylko i None .
    • Wybierając opcję Tylko zespół lub Tylko posiadane , zaznacz pole wyboru Nieprzypisane, aby umożliwić użytkownikowi wyświetlanie nieprzypisanych kontaktów i firm.

Uwaga : uprawnienia własności są oparte na domyślnych właściwościach właściciela i niestandardowych właściwościach typu pola użytkownika HubSpot . Użytkownicy z uprawnieniami własności zespołu mogą uzyskiwać dostęp do rekordów należących do dowolnych członków przypisanych im zespołów, a jeśli masz zespoły nadrzędny-podrzędny ( tylko konta Enterprise ), do członków zespołów podrzędnych ich zespołu .

 

Narzędzia CRM

Dostosuj dostęp do akcji zbiorczych, ustawień właściwości i narzędzia przepływu pracy.

  • Przepływy pracy : s wybiera wyboru, aby przyznać użytkownikowi Usuń , Edytuj lub View dostępu do przepływu pracy narzędzia. Aby przyznać użytkownikowi  uprawnienia do usuwania , należy mu nadać uprawnienia do  edycji  .
  • Usuwanie zbiorcze: włącz przełącznik, aby umożliwić użytkownikowi zbiorcze usuwanie kontaktów, firm, transakcji, biletów i zadań. Pozwoliłoby to użytkownikowi na przykład usunąć kontakty z listy lub pulpitu nawigacyjnego. Użytkownicy bez tego uprawnienia nadal mogą usuwać kontakty, firmę, okazje, bilety i zadania z poszczególnych rekordów, jeśli mają uprawnienie do edycji dla dostępu do  kontaktów .
  • Importuj : włącz przełącznik, aby dać użytkownikowi możliwość importowania kontaktów, firm i ofert na Twoje konto HubSpot.
  • Eksportuj: włącz przełącznik, aby dać użytkownikowi możliwość eksportowania kontaktów, firm i ofert z konta HubSpot.
  • Edytuj ustawienia właściwości: włącz przełącznik, aby przyznać użytkownikowi możliwość tworzenia lub edytowania właściwości na koncie HubSpot i przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzia do oceniania potencjalnych klientów .

Marketing

Na karcie Marketing ustaw uprawnienia dotyczące narzędzi do publikacji marketingowych.

  • Formularze: włącz przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzia formularzy .
  • Listy : włącz przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzia list .
  • Pliki: przełącz przełącznik, aby zezwolić użytkownikowi na dodawanie, edytowanie i usuwanie plików z poziomu HubSpot.
    • Na koncie CRM Free to uprawnienie umożliwia użytkownikowi przesyłanie plików, takich jak załączniki do rekordów .
    • W przypadku kont Starter , Professional i Enterprise umożliwia to użytkownikom podejmowanie działań na plikach w menedżerze plików . Użytkownicy bez tego uprawnienia nadal mogą wyświetlać pliki w menedżerze plików.
  • Dostęp marketingowy:  włącz ten przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzi marketingowych, takich jak narzędzie poczty e-mail lub  rezygnacja z kontaktów z wiadomościami marketingowymi . Po włączeniu zobaczysz bardziej szczegółowe opcje uprawnień do narzędzi marketingowych HubSpot.

Narzędzia marketingowe 

  • Reklamy: zaznacz pola wyboru, aby przyznać narzędziu reklam dostęp do publikacji lub odczytu .
  • E-mail: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikowania , pisania lub odczytu do narzędzia poczty e-mail.
  • Publikowanie społecznościowe: kliknij menu rozwijane, aby kontrolować konta społecznościowe, na których użytkownik może publikować. Użytkownicy posiadający uprawnienia społecznościowe Wszystkie konta , Tylko ich konta lub Tylko wersje robocze mogą wyświetlać wszystkie udostępnione konta społecznościowe w monitorowaniu, publikowaniu i raportach społecznościowych, a także wszelkie konta społecznościowe, które są z nimi połączone.
    • Wszystkie konta: użytkownik może publikować na połączonych kontach społecznościowych lub na dowolnych wspólnych kontach społecznościowych. Użytkownik może również skonfigurować ustawienia społecznościowe .

    • Tylko ich konta: użytkownik może publikować tylko na połączonych kontach społecznościowych.

    • Tylko wersja robocza ( tylko Marketing Hub Enterprise ) użytkownik nie może publikować na żadnych kontach społecznościowych, ale może tworzyć wersje robocze postów na połączonych kontach społecznościowych lub na dowolnych wspólnych kontach społecznościowych.

    • Brak: użytkownik nie ma dostępu do narzędzia społecznościowego, które nie pojawi się w menu nawigacyjnym po zalogowaniu.

Narzędzia internetowe

  • Blog: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikowania , pisania lub odczytu do narzędzia bloga. Użytkownicy z dostępem do zapisu mogą tworzyć zawartość w narzędziu blogu, ale nie mogą publikować nowych postów ani aktualizować postów na żywo .
  • Strony docelowe: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikowania , pisania lub odczytu do narzędzia stron docelowych. Użytkownicy z dostępem do zapisu mogą tworzyć strony docelowe, ale nie mogą publikować nowych stron ani aktualizować aktywnych stron. 
  • Strony serwisu WWW: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzia stron serwisu WWW do publikowania pisania lub odczytu . Użytkownicy z dostępem do zapisu mogą tworzyć strony serwisu WWW, ale nie mogą publikować nowych stron ani aktualizować aktywnych stron.

Uwaga: aby utworzyć połączenia do działania (CTA) , użytkownik musi mieć zapis lub Publish dostęp do blogu , e-mail , stron docelowych lub stron WWW .

 

  • HubDB ( tylko CMS Hub  ) : zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikacji , zapisu lub odczytu do HubDB.
    • Publikuj: użytkownik może dodawać nowe wiersze, edytować istniejące wiersze i usuwać wiersze z tabeli.
    • Zapis: użytkownik może dodawać wiersze do tabeli, klonować zablokowane wiersze, importować i eksportować dane.
    • Odczyt: użytkownik może wyświetlać dane w wierszach tabeli i eksportować dane, ale nie może dodawać dodatkowych danych.

Uwaga: użytkownicy muszą mieć włączone ustawienia tabeli HubDB w dostępie do konta, aby aktualizować ustawienia tabeli i tworzyć, klonować, cofać publikację lub usuwać tabel HubDB.

 

  • Przekierowania URL: zaznacz pole wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do odczytu lub zapisu w narzędziu do przekierowań adresów URL. Użytkownicy z dostępem do zapisu mogą tworzyć i aktualizować przekierowania adresów URL.
  • Narzędzia projektowe: włącz przełącznik, aby dać użytkownikowi możliwość edycji szablonów i modułów . Użytkownicy z tym uprawnieniem mogą również uzyskać dostęp do rynku szablonów .

Uwaga: zaleca się również przyznanie użytkownikowi globalnych ustawień treści i  uprawnień do ustawień witryny, jeśli będzie musiał edytować globalne zasoby internetowe i ustawienia bloga / witryny.

 

Sprzedaż

Na karcie Sprzedaż ustaw bardziej szczegółowe uprawnienia i ograniczenia dotyczące narzędzi sprzedażowych, takich jak produkty i szablony , a także przypisz płatne stanowiska w Centrum sprzedaży 

Dostęp do sprzedaży

  • Dostęp sprzedaży: kliknij, aby włączyć ten przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do szablonów sprzedaży, dokumentów, połączeń, spotkań i integracji poczty e-mail. Po włączeniu pojawią się bardziej szczegółowe uprawnienia dla narzędzi sprzedaży HubSpot.
  • Zarządzaj biblioteką produktów: kliknij, aby włączyć ten przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do tworzenia i edycji produktów w bibliotece produktów . 
  • Szablony: kliknij, aby włączyć ten przełącznik i przyznać użytkownikowi dostęp do tworzenia, edytowania i usuwania szablonów . Użytkownicy z przypisanymi Sales Hub i  usługi Hub p siedzeń pomocy, które nie mają uprawnień do tworzenia i edytowania szablonów nadal będą mogli przeglądać i wysyłać szablonów.
  • Sales Starter / Professional Enterprise: kliknij, aby włączyć przełącznik Sales Starter / Professional / Enterprise, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzi sprzedaży dostępnych dla stanowiska. Domyślnie obejmuje to podręczniki , transkrypcję połączeń i przepływy pracy oparte na ofertach .

Uwaga: jeśli przypisałeś wszystkie płatne miejsca, możesz kliknąć Kup innego użytkownika, aby uaktualnić użytkownika. Dowiedz się więcej o zarządzaniu płatnymi użytkownikami Centrum sprzedaży .

    • Prognoza: Dostosuj Edit i View dostęp do prognozy sprzedaży narzędzi i cele dochodów .
    • Playbooks: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikacji lub zapisu w playbookach. Tylko użytkownicy Sales Hub Enterprise z uprawnieniami dostępu do konta mogą edytować uprawnienia użytkownika do publikowania i zapisu w playbookach.
    • Sekwencje:  kliknij, aby włączyć ten przełącznik i przyznać użytkownikowi dostęp do tworzenia i edytowania sekwencji. Użytkownicy mający przypisane Sales Hub Professional, lub Enterprise lub usług Hub Professional, lub Enterprise p siedzeń pomocy, które nie mają uprawnień do tworzenia i edytowania sekwencje nadal będą mogli przeglądać i wysyłać sekwencje.
    • Sekwencje rejestracji zbiorczej: ta opcja jest domyślnie włączona dla użytkowników Sales Hub Professional i Enterprise . Kliknij, aby przełączyć przełącznik i usunąć dostęp użytkownika do zbiorczego rejestrowania kontaktów w sekwencji. Gdy ta opcja jest wyłączona, użytkownicy mogą rejestrować tylko jeden kontakt naraz. 

Usługa

Na karcie Usługi można ustawić bardziej szczegółowe uprawnienia i ograniczenia dotyczące biletów i narzędzi serwisowych.

Dostęp serwisowy

  • Dostęp do centrum usług: włącz przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzi serwisowych. Po włączeniu, bardziej szczegółowe uprawnienia pojawią się dla narzędzi serwisowych HubSpot.
  • Ankiety z opiniami klientów: pole wyboru „ Napisz” daje użytkownikowi możliwość tworzenia ankiet w narzędziu do zbierania opinii. 
  • Artykuły z bazy wiedzy: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikowania lub zapisu w narzędziu bazy wiedzy. Użytkownicy z uprawnieniami do zapisu mogą tworzyć artykuły bazy wiedzy, ale nie mogą ich publikować ani aktualizować.
  • Szablony: kliknij, aby włączyć ten przełącznik i przyznać użytkownikowi dostęp do tworzenia, edytowania i usuwania szablonów . Użytkownicy z przypisanymi płatnymi stanowiskami w centrum sprzedaży i centrum usług , którzy nie mają uprawnień do tworzenia i edytowania szablonów, nadal będą mogli wyświetlać i wysyłać szablony.
  • Usługa Starter / Professional / Enterprise: przełącz serwis Starter / Professional / Enterprise przełącznika na przypisanie użytkownikowi serwis Hub Starter, profesjonalne , lub Enterprise siedzenia, jeśli są one dostępne. Dowiedz się więcej o zarządzaniu użytkownikami płatnych centrum usług .
    • Playbooks: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do publikowania lub zapisu w narzędziu Playbooks . Tylko użytkownicy Service Hub Enterprise z uprawnieniami dostępu do konta mogą edytować uprawnienia użytkownika do publikowania zapisu dla elementów playbook.
    • Sekwencje:  kliknij, aby włączyć ten przełącznik i przyznać użytkownikowi dostęp do tworzenia i edytowania sekwencji. Użytkownicy mający przypisane Sales Hub Professional, lub Enterprise lub usług Hub Professional, lub Enterprise p siedzeń pomocy, które nie mają uprawnień do tworzenia i edytowania sekwencje nadal będą mogli przeglądać i wysyłać sekwencje.
    • Sekwencje rejestracji zbiorczej: ta opcja jest domyślnie włączona dla użytkowników Sales Hub Professional i Enterprise . Kliknij, aby przełączyć przełącznik i usunąć dostęp użytkownika do zbiorczego rejestrowania kontaktów w sekwencji. Gdy ta opcja jest wyłączona, użytkownicy mogą rejestrować tylko jeden kontakt naraz. 

Raporty

Na karcie Raporty możesz nadać użytkownikowi uprawnienia do tworzenia, edytowania i / lub przeglądania pulpitów nawigacyjnych, raportów i narzędzi analitycznych.

  • Dostęp do raportów: przełącz przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzi raportowania, w tym pulpitów nawigacyjnych, raportów i narzędzi analitycznych. Po włączeniu pojawią się bardziej szczegółowe uprawnienia dla narzędzi raportowania HubSpot.
  • Pulpit nawigacyjny, raporty i analizy: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi uprawnienia do tworzenia / posiadania , edycji lub zapisu do narzędzi raportowania.
    • Twórz / posiadaj: daj użytkownikowi możliwość tworzenia i posiadania dashboardów i raportów.
    • Edytuj: daj użytkownikowi możliwość edycji pulpitów nawigacyjnych, raportów i narzędzi analitycznych, do których ma dostęp. Ta opcja zostanie wybrana, jeśli udzielisz użytkownikowi uprawnień do tworzenia i posiadania.
    • Widok: daj użytkownikowi możliwość przeglądania pulpitów nawigacyjnych, raportów i narzędzi analitycznych. Jest to opcja domyślna, gdy przełącznik dostępu do raportów jest włączony.
  • Raporty marketingowe: włącz przełącznik, aby przyznać dostęp do raportów marketingowych w narzędziach analitycznych HubSpot. Obejmuje to narzędzie do kampanii, analizę ruchu, wydajność strony, konkurencję, narzędzie do tworzenia linków monitorujących, zdarzenia (tylko Marketing Hub Enterprise ) i ustawienia raportów.

Konto

Na karcie Konto możesz ustawić bardziej szczegółowe uprawnienia i ograniczenia dotyczące administrowania kontem.

Ustawienia

  • Dostęp do kontaktów marketingowych: włącz przełącznik, aby zezwolić użytkownikowi na ustawianie kontaktów jako kontaktów marketingowych lub niemarketingowych .
  • Dostęp do App Marketplace: włącz przełącznik, aby przyznać użytkownikowi możliwość instalowania aplikacji z HubSpot Marketplace . Użytkownicy bez tej zgody będzie mógł instalować aplikacje z witryn innych firm, a także integracji e-mail , integracje kalendarzowych i LinkedIn Sales Navigator .
  • Dostęp do rynku zasobów: włącz przełącznik, aby umożliwić użytkownikowi instalację modułów i szablonów z HubSpot Marketplace .
  • Ustawienia tabeli HubDB:  włącz ten przełącznik, aby umożliwić  użytkownikowi konfigurowanie ustawień tabeli i tworzenie, klonowanie, cofanie publikacji lub usuwanie tabel HubDB . 
  • Globalne ustawienia treści: włącz przełącznik, aby umożliwić użytkownikowi edycję globalnej zawartości i motywów zawartości witryny .
  • Ustawienia serwisu: włącz przełącznik, aby umożliwić użytkownikowi edycję ustawień serwisu.
  • Ustawienia bazy wiedzy: włącz przełącznik, aby umożliwić użytkownikowi edycję ustawień bazy wiedzy. To uprawnienie domyślnie przyznaje również użytkownikowi dostęp do publikacji w bazie wiedzy.
  • Raporty i pulpity nawigacyjne  włącz przełącznik, aby dać użytkownikowi możliwość tworzenia dowolnego raportu lub pulpitu nawigacyjnego. To uprawnienie zapewnia również dostęp do wszystkich narzędzi analitycznych i zastępuje wszelkie ustawienia na  karcie uprawnień Raporty .
  • Ustawienia domeny: włącz przełącznik, aby umożliwić użytkownikowi łączenie się i edytowanie domen .

Dostęp do konta

Uprawnienie  dostępu do konta zapewnia dostęp administratora konta użytkownika.

przełącznik uprawnień dostępu do konta

Domyślnie następujące zdolności są przyznawane z włączonymi uprawnieniami i można je wyłączyć, przełączając przełączniki .

Uwaga: jeśli jesteś użytkownikiem konta Professional lub Enterprise i używasz wielu walut , musisz być superadministratorem, aby edytować domyślną walutę konta.

Ponadto użytkownicy z uprawnieniem dostępu do konta mogą domyślnie wykonywać następujące czynności:

Superadministrator

Super administratorzy mają dostęp do wszystkich narzędzi i ustawień na rachunku, z wyjątkiem płatnego Sales Hub lub Rajem Usługowym rysy , które wymagają płatnej siedzenie. Superadministratorzy mają również dostęp do klucza API konta .

Tylko superadministrator może ustawić innego użytkownika jako superadministratora. Aby nadać użytkownikowi uprawnienia superadministratora, kliknij menu rozwijane Działania i wybierz opcję Ustaw superadministratora . 

uprawnienia-zrobić-super-administratora

Konto partnera

Na karcie Partner możesz przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzi partnerów na swoim koncie HubSpot i wyznaczyć go jako pracownika Partnera w portalach klienckich. Domyślnie wszyscy nowi użytkownicy na koncie partnera nie uzyskają dostępu do narzędzi partnerów, dopóki nie zostanie włączony dostęp do narzędzi partnerów .

  • Dostęp do narzędzi partnerów: włącz ten przełącznik, aby przyznać użytkownikowi dostęp do narzędzi partnerów.
    • Pulpit partnera: zaznacz pola wyboru, aby przyznać użytkownikowi prawa do zapisu lub odczytu do pulpitu partnera .
    • Katalog rozwiązań: zaznacz pole wyboru Zapis, aby przyznać użytkownikowi prawo do zapisu katalogu .
  • Pracownik partnera: włącz ten przełącznik na koncie partnera HubSpot, aby oznaczyć użytkownika jako pracownika partnera, gdy zostanie dodany jako użytkownik na koncie HubSpot klienta.

Zaktualizowano uprawnienia partnera