HubSpot Service Proffesional - co zyskasz w wersjach Sales Starter i Marketing Starter

Poznaj jakie korzyści dla licencji starter w sprzedaży i marketingu daje kupienie licencji HubSpot Service Proffesional

HubSpot w wersji Strater daje organizacjom wiele korzyści, umożliwiając start w uporządkowany proces marketingu i sprzedaży. Jego największym ograniczeniem jest brak automatyzacji procesów oraz zaawansowanego raportowania.

Firmy które posiadają większe zespoły sprzedaży, aby przejść na automatyzację procesu sprzedaży, powinny zakupić licencje HubSpot Sales Pro, w przypadku marketingu HubSpot Marketing Pro. Koszty te mogą być jednak znaczne. Co zrobić w sytuacji kiedy chcemy podnieść automatyzację działań ale zrobić mniejszy krok i wykonać to mniejszym kosztem?

Odpowiedź jest jedna – zakupić licencję HubSpot Service Hub Pro i zautomatyzować procesy związane z pracą zespołu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

Licencja Service Hub Pro kosztuje 368 EUR przy płatnościach miesięcznych i daje:

Zespołom Marketingu

  1. Automatyczny scoring leadów – do 5 scoringów
  2. Automatyczne przypisywanie leadów do sprzedaży w wyniku ich ocieplania
  3. Automatyzację zarządzania dowolnymi danymi, zmiany dowolnych pól
  4. Automatyczną komunikację mail, sms z zespołem sprzedaży kiedy mamy spełnione określone warunki działań.
  5. Produkty – możliwość dodania produktów oraz segmentacji klientów po tym z jakich produktów korzystają
  6. Dostęp do systemu raportów, pozwalającego na tworzenie dowolnych raportów i dodatkowych dashboardów

Zespołom Sprzedaży

  1. Automatyzację pracy na kontaktach, automatyczne zmiany danych na kontaktach
  2. Automatyzację pracy na transakcjach, zakładanie transakcji, przesuwanie transakcji w DEAL PIPELINE
  3. Forcecasting – możliwość wykorzystania modułu prognozowania sprzedaży i ustalenia Forecast na bazie revenue
  4. Cele – wyznaczenie celów dla członków zespołu sprzedaży
  5. Podział raportowania na zespoły
  6. Możliwość tworzenia własnego interfesju danych widzianych przez pracowników sprzedaży – podział interfejsu na własne segmenty danych
  7. Produkty – możliwość dodania produktów i raportowania sprzedaży po produktach
  8. Sequencies – możliwość przypisana 5 pracownikom automatyzacji wysyłani maili sprzedażowych – wykorzystanie do prospectingu
  9. Dostęp do systemu raportów, pozwalającego na tworzenie dowolnych raportów i dodatkowych dashboardów

I to nie wszystko – ponieważ Service Hub Wspiera obszar obsługi klienta, wraz z jego licencją otrzymujesz:

  1. Bazę wiedzy – dzięki której dasz klientom dostęp do samodzielnego wyszukiwania odpowiedzi na ich pytania
  2. Automatycznego bota na stronie, wspierającego wyszukiwanie danych w bazie wiedzy
  3. Automatyzację badań klientów – NPS, satysfakcja z serwisu
  4. Pełen system ticketowy wraz z automatyzacją procesów obsługi (5 osób w wyjściowej licencji PRO)

HubSpot Service Hub daje wiele korzyści, jednak należy być świadomym jego ograniczeń:

  1. Nie daje on możliwości automatyzacji komunikacji marketingowej za pomocą mailingów do klienta – wymagana licencja HubSpot Marketing Pro
  2. Nie daje zaawansowanych raportów marketingowych, CTA, Bloga, Social Media, Target Accoounts - wymagana licencja HubSpot Marketing Pro
  3. Nie ma możliwości wymuszenia podania pól w procesie pracy na deal - wymagana licencja HubSpot Sales Pro
  4. Nie mamy zaawansowanych gotowych raportów analitycznych sprzedaży (możemy jednak wiele zrobić dzięki custom reports) - wymagana licencja HubSpot Sales Pro